https://youtu.be/IYzlVDlE72w


I believe the children are our future
Teach them well and let them lead the way
Show them all the beauty they possess inside
Give them a sense of pride to make it easier
Let the children's laughter remind us how we used to be


子供たちは私たちの未来

よく教え これからをリードしてもらうの

長所を伸ばし 自信をつけさせ

生きやすい未来を作るの

そして子供たちの笑い声で

大人たちに無邪気さを取り戻さるのよ


Everybody searching for a hero
People need someone to look up to
I never found anyone who fulfilled my needs
A lonely place to be and so I learned to depend on me


みんなヒーローを求めている

みんな誰かを尊敬したいのよ

私には目標にできる大人はいなかった

寂しい身の上よね

頼れるのは自分だけだった


I decided long ago never to walk in anyone's shadows
If I failed, if I succeed, at least I lived as I believed
No matter what they take from me they can't take away my dignity


でもある時 誰かの影を

追いかけまいと決めた

失敗や成功も

自分が信じた道を生きてきた証

たとえ身包み剥がされても

誰も私の尊厳までも奪えないわ


Because the greatest Love of all is happening to me
I found the greatest love of all inside of me

The greatest love of all
Is easy to achieve, learning to love yourself
It is the greatest love of all


その理由は究極の愛に触れたからよ

私の中に芽生えた揺るがない愛

それは自分を心から愛せるようになれば

簡単に手にできるの

それこそが究極の愛なのよ


I believe the children are our future
Teach them well and let them lead the way
Show them all the beauty they posses inside
Give them a sense of pride
To make it easier
Let the children's laughter remind us how we used to be


子供たちは私たちの未来

よく教え これからをリードしてもらうの

長所を伸ばし 自信をつけさせ

生きやすい未来を作るの

そして子供たちの笑い声で

大人たちに無邪気さを取り戻さるのよ


I decided long ago
Never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I live as I believed
No matter what they take from me
The can't take away my dignity


でもある時 誰かの影を

追いかけまいと決めた

失敗や成功も

自分が信じた道を生きてきた証

たとえ身包み剥がされても

誰も私の尊厳までも奪えないわ


Because the greatest love of all
Is happening to me
I found the greatest love of all inside of me

The greatest love of all
Is easy to achieve
Learning to love yourself
It is the greatest love of all


その理由は究極の愛に触れたからよ

私の中に芽生えた揺るがない愛

それは自分を心から愛せるようになれば

簡単に手にできるの

それこそが究極の愛なのよ


And if by chance that special place
That you've been dreaming of
Leads you to a lonely place
Find your strength in love


だからもしもこの先

あなたの目指す場所で

惨めな思いをしたら

愛の力で自分らしい強さを見つけて