Kerry Clarksonの

My Life Would Suck Without Youを

和訳しました。

GleeやONE DIRECTIONに

カバーされました。

 

プロフィール

年齢:38歳

出身:アメリカ

ジャンル:ポップロック

活動期間:2002-

 

アルバム

2003年「Thankful」

2004年「Breakaway」

2007年「My December」

2009年「All Ever Wanted」

 

You Tube 視聴数ランキング

2020年5月17日時点

1位Because Of You 3.6億

2位Stronger 3.5億

3位Break Away 9300万

4位Since You Been 9000万

5位Heatbeat Song 7700万

6位My Life Would Suck With out You 7600万

7位Already Gone 6500万

8位Behind The 5900万

9位Mr Know it All 5500万

10位Catch My Breath 5000万

和訳リストまとめ リンク

 

 

歌詞/和訳

 

Guess this means you're sorry

You're standing at my door

Guess this means you take back

All you said before

Like how much you wanted anyone but me

Said you'd never come back 

But here you are again

ドアの前にいるってことは

謝りにきたのよね

いろいろいってきたけど

撤回するってことよね

 

私以外ならでれでもいい

もう戻らないといったけど

結局ここに帰って来たのね

Cause we belong together now, yeah

Forever united here somehow, yeah

You got a piece of me

And honestly

My life would suck without you

私たちは一心同体なのよ

なんだかんだ心で繋がってるの

あなたはわたしの一部分なの

正直にいうと

あなた無しの人生はありえないの

 

Maybe I was stupid for telling you goodbye

Maybe I was wrong for trying to pick a fight

I know that I've got issues

But you're pretty meesd up too

Either way I fond out

I'm nothing without you

サヨナラを告げた私はバカだったのかもしれない。

あなたにけしかけた私が悪かったのかもしれない

私の問題だったけど

あなたもかなりひどかったの

どちらにせよ

あなた無しじゃダメみたい

Cause we belong together now, yeah

Forever united here somehow, yeah

You got a piece of me

And honestly

My life would suck without you

私たちは一心同体なのよ

なんだかんだ心で繋がってるの

あなたはわたしの一部分なの

正直にいうと

あなた無しの人生はありえないの

 

Being with you is so dysfunctional

I really shouldn't miss you

But I can let you go, yeah

あなたといるとダメになるの

本当に会いたいと思うべきではなかったわ

あなたはもう行っていいのよ

 

Cause we belong together now, yeah

Forever united here somehow, yeah

You got a piece of me

And honestly

My life would suck without you

私たちは一心同体なのよ

なんだかんだ心で繋がってるの

あなたはわたしの一部分なの

正直にいうと

あなた無しの人生はありえないの

 

Cause we belong together now, yeah

Forever united here somehow, yeah

You got a piece of me

And honestly

My life would suck without you

私たちは一心同体なのよ

なんだかんだ心で繋がってるの

あなたはわたしの一部分なの

正直にいうと

あなた無しの人生はありえないの