vt

 

Avril Lavigne の He Wasn'tをしました。

2枚目のアルバム Under My Skinに収録されています。

 

 

 

 

There's not much going on today
I'm really bored, it's getting late
もう今日は何もない、退屈過ぎて時間が過ぎるのが遅く感じるわ

 

What happened to my Saturday?
Monday's coming, the day I hate

土曜日に何が起こったの?嫌いな月曜日がやってくる


Sit on the bed alone, staring at the phone
ベッドで携帯を眺めるの


He wasn't what I wanted, what I thought, no
彼はわたしの理想と違ったの、ええ、違うわ
He wouldn't even open up the door
ドアを開けてくれないし
He never made me feel like I was special
特別扱いしてくれないし
He isn't really what I'm looking for
全然私の理想の人じゃないの

This is when I start to bite my nails
And clean my room when all else fails

我慢の時だわ、うまくいかないときは部屋の掃除

I think it's time for me to bail
This point of view is getting stale
解放されたの、自由になれたっていう考え方ね

 

Sit on the bed alone, staring at the phone
ベッドで携帯を眺めるの


He wasn't what I wanted, what I thought, no
彼はわたしの理想と違ったの、ええ、違うわ
He wouldn't even open up the door
ドアを開けてくれないし
He never made me feel like I was special
特別扱いしてくれないし
He isn't really what I'm looking for
全然私の理想の人じゃないの

This is when I start to bite my nails
And clean my room when all else fails

我慢の時だわ、うまくいかないときは部屋の掃除

I think it's time for me to bail
This point of view is getting stale
解放されたの、自由になれたっていう考え方ね


Na na na na na, we've all got choices
Na na na na na,

私達には選択の余地がある

Na na na na, we've all got voices
Na na na na,

私たちは声がある

Na na na na na, stand up make some noise
Na na na na na,

音を立てて立つ上がる

Na na na na, stand up make some noise
Na na na na,

音を立てて立つ上がる


Sit on the bed alone, staring at the phone
ベッドで携帯を眺めるの


He wasn't what I wanted, what I thought, no
彼はわたしの理想と違ったの、ええ、違うわ
He wouldn't even open up the door
ドアを開けてくれないし
He never made me feel like I was special
特別扱いしてくれないし
He isn't really what I'm looking for
全然私の理想の人じゃないの

This is when I start to bite my nails
And clean my room when all else fails

我慢の時だわ、うまくいかないときは部屋の掃除

I think it's time for me to bail
This point of view is getting stale
解放されたの、自由になれたっていう考え方ね

 

He wasn't what I wanted, what I thought, no
彼はわたしの理想と違ったの、ええ、違うわ

He wouldn't even open up the door
ドアを開けてくれないし

He never made me feel like I was special
特別扱いしてくれないし

Like I was special, cuz I was special

特別扱いされべきよ、だって特別だもん