Bladley CooperのAlibiを和訳しました。

 

Laddy GAGA主演のA Star is Bornで歌われました。

映画館で聞いたのであの重低音は忘れられません。

 

 

 

 

 

 

Don't ask me 'bout tomorrow
Or tell me about my past
これからのことは聞かないでくれ、これまでのことを聞いてくれ
My heart is yours to borrow
Ain't nothing meant to last
俺の心は君のものさ、永遠なんてないのさ

I ain't lyin'
I don't lie
Without an alibi
嘘じゃないよ、本当さ、アリバイ無しではね

 

Don't ask too many questions
You don't want answers too
聞かな、いでくれ君だって答えたくないだろ
You don't like my direction
Hey, I won't follow you

君は俺の指図がすきじゃないだろ

だから、君とは合わないのさ
I ain't lyin'
I don't lie
Without an alibi

じゃないよ、本当さ、アリバイ無しではね

 

 

I don't mind dyin', daddy
That I have to run away
死んでもいいさ、逃げなくていいからね
Look at me in the eyes
There ain't no other way
So woman, if I tell you that I love you, be okay

聞いてくれ、これしかないんだ

愛しているっていうから、わかったっていってくれ
 

'Cause I ain't lyin'
I don't lie
Without an alibi
だって嘘じゃない、本当さ、アリバイ無しではね

 

I love you in the morning
And when the day is done
ずっと君を愛している
But if you want my freedom
You know I'm bound to run
もし束縛するなら、俺は君から離れていくよ

I ain't lyin'
I don't lie
Without an alibi

嘘じゃない、本当さ、アリバイ無しではね

 

I don't mind dyin', daddy
That I have to run away
死んでもいいさ、逃げなくていいからね
Look at me in the eyes
There ain't no other way
So woman, if I tell you that I love you, be okay

聞いてくれ、これしかないんだ

愛しているっていうから、わかったっていってくれ
 

'Cause I ain't lyin'
I don't lie
Without an alibi
だって嘘じゃない、本当さ、アリバイ無しではね