Say my name and his in the same breath
すぐに俺とあいつの名前を言ってみろ

I dare you to say they taste the same
同じようなものとでも抜かしてみろ

Let the leaves fall in the summer
夏に木の葉が散ろうが

And let December glow in flames
冬が炎猛暑になろうが関係ない

Erase myself and let go Start it over again in Mexico
1からメキシコでやり直せ

These friends, they don't love you
友達は、お前のことなど気にしていない

They just love the hotel suites, now
ただホテルのスイートが好きなだけなんだよ、

I don't care what you think as long as it's about me
俺のことをどう思おうが知らないさ

The best of us can find happiness in misery
不幸の中にもハッピーを見つけるさ

Said,
さあ

I don't care what you think as long as it's about me
俺のことをどう思おうが知らないさ


The best of us can find happiness in misery
不幸の中にもハッピーを見つけるさ


Oh take a chance, let your body get a tolerance
いい機会だ、男をみせてくれよ

I'm not a chance, put a heat wave in your pants
俺はごめんだ、お前のパンツの中にアツいものをくれてやる

Pull a breath like another cigarette
タバコを吸うように息を吸って

Pawnshop heart trading up (trading up)
心を入れ替えるんだよ

On the oracle in my chest,
俺の心の信託で

Let the guitar scream like a fascist
ファシストのようにギターをかき鳴らしてやる

Sweat it out, shut your mouth
汗を流して、口を閉じろ

Free love on the streets but
道端では愛は自由だけど

In the alley it ain't that cheap, now
路地に入るとは自由はないぜ、

I don't care what you think as long as it's about me
俺のことをどう思おうが知らないさ


The best of us can find happiness in misery
不幸の中にもハッピーを見つけるさ

 


Said,
さあ

I don't care what you think as long as it's about me
俺のことをどう思おうが知らないさ


The best of us can find happiness in misery
不幸の中にもハッピーを見つけるさ

 

Said,
さあ

I don't care just what you think
As long as it's about me, you said
俺のことをどう思おうが知らないさ

 

、そうさ

I don't care just what you think
As long as it's about me, I said
お前が俺のことをどう思おうが気にしないさ、さあ

I don't care (I don't care)
知らないさ

Said, I don't care (I don't care)
そうさ、知らないさ

Said, I (I) don't (don't) care (care)
知らないさ

I (I) don't (don't) care (no I don't)
知らないさ

I don't care, (I said)
知らないさ

I don't care, (I said)
知らないさ

I (I) don't (don't) care (care)
知らないさ

I don't care what you think as long as it's about me
俺のことをどう思おうが知らないさ


The best of us can find happiness in misery
不幸の中にもハッピーを見つけるさ

 

Said,
さあ

I don't care what you think as long as it's about me
俺のことをどう思おうが知らないさ

 

The best of us can find happiness in misery
不幸の中にもハッピーを見つけるさ