今年は8月に一時帰国するの

さっきみんなに伝えたよ 楽しみだなぁ

 

I got my own way of talkin'
But everything is done, with a southern accent
Where I come from

 

俺は天神町なまり
天神町の生まれだからな
若いやつらはじじいと罵り
おめえらはもうキレがねぇ 時代の真ん中じゃねぇんだよと蔑むけれど
何をやるにしても俺はてんじんちょう

天神町の生まれだからな

 

For just a minute there I was dreaming
For just a minute it was all so real
For just a minute she was standing there, with me

 

ほんの一瞬 夢を見た
ほんの一瞬 確かに感じた
ほんの一瞬 確かに見た

 

There's a dream I keep having
Where my mama comes to me
Then kneels down over by the window
And says a prayer for me

 

ママがさ
窓のところにすわって
姉貴や兄貴たちのために何か祈ってたんだ

天気のいい いつもの何でもない日に

 

I got my own way of livin'
But everything gets done
With a southern accent
Where I come from

 

俺には俺の生き方があるけど

ぜんぶここから始まったんだ

俺は天神町なまり