又发梦了
唔知今次呢个打天打鸭梦又系咩意思!






大概系甘既
我同妈妈起一条好干净噶大街度行
周围咩人都无
突然有音乐声


系迪士尼噶花车巡游

有巴斯光年 史迪仔 胡迪 维尼
然后 怪兽公司只怪兽过来同我握手
然后 夹硬抱左我上架花车度
就甘 同妈妈分开左
之后唔知点解变左秋天
周围好多红叶
我同妈妈起个球场度见面

距唔认我 仲话同我比赛整日本料理
三盘两胜

第一局系整荞麦面
妈妈胜第二局系整寿司
妈妈胜最记得系第三局

竟然系整炸猪扒饭
依家捻翻觉得有d奇怪
究竟猪扒饭系米和食




哈哈哈
哩个回合我胜

关键系薄力粉
之后唔记得lu
硬系觉得呢个梦唔多唔小同昨晚睇既
<鱼跃在花见>有关


哇哈哈哈


iPhoneからの投稿