花見 自由 世界 | Going My Way~既成概念からの脱却~

Going My Way~既成概念からの脱却~

自己実現へ向けてのロード

先週の土曜日は、代々木公園で花見でした(^○^)

私の友達が幹事となり、多くの友達を呼び、ほとんどの人が初対面でしたが、とても楽しめました

日曜日は、自由と世界というテーマを学びました
シルクドソレイユで縄跳びを飛んでいる方、自分のビジネスを確立させ世界を旅された方などから
世界観を学びました!!

本日はコミュニケーション、経済などを学びます^_^

Last Saturday, Hanami was held in Yoyogi park.

My friend is hostess, invite many friends.
I met first time almost people and spend enjoying time!

Last Sunday, I studied about freedom and world.
People who jumps rope in Cirque du Soleil, People who established business and travel over the world, studied anbout worldview!!

I study communication and economy etc!!

{F8311104-460D-4B0C-B9B2-F4CBE7A2E981:01}