仕事帰りの夜中1時過ぎ。どこでご飯をたべようかね~と思って、
魔王に電話。お店にいたのででですけでご飯と音譜なりました

1 am of the midnight. we was thinking about dinner.
i called to MAO of dedesuke. he was there, so we went to dedesuke for dinner.



もちろんまずは麦酒ビール
of course! beerビール



相方はメニューにないですが、刺身定食を作ってもらいました。
ヒラマサ・マグロ・アジの3品盛り。
これに白いご飯&鯖のみそ煮&海苔汁がついてきました。

my bf ordered...
sashimi table d'hote was made though it was not in the menu.
HIRAMASA, TUNA, and AJI
white rice & mackerel miso taste & seaweed soup followed to this.




まぐろも良い色しています。
TUNA was good color.



あとはサラダ。豆腐とピータンとザーサイのサラダ。
ピータンが半熟気味で美味しいですラブラブ

and salad. salad of tofu, pidan, and Zarsai.
pidan is delicious in the soft-boiledラブラブ.




オススメにあった牡蠣フライ。大粒。これが3つで一皿。これもジューシーで美味しかった。
麦酒がすすみますね~アップ

recommended oyster fly. Big. this is one plate by three. this was juicy and
delicious, too. its good in the beer each otherアップ.

このほかにおでんの牛すじをいただいて、最後にざるうどん(ハーフ)で締めました。
あ、海苔汁は私もいただきました。生海苔のいい香りでおいしゅうございました!
魔王、今夜もご馳走さまぁ~

besides this, i ate the beef stripe meat and of the oden,and cold udon (half).
MAO, thank you!