さあ
I'm pretty sure that I am the person who truly can make him happy. I'm pretty confident about that. But I feel like he is not the one who makes me happy....
絶対の自信があるんだけど、あーろんを幸せにできるのは私しかいないって
けどあーろんは私を幸せにできないと思うんだよね
あーろんじゃないと思うんだ
もし誰か一人私がことを幸せにしてくれるのは
さてどうしたらいいの\(^o^)/
Android携帯からの投稿
絶対の自信があるんだけど、あーろんを幸せにできるのは私しかいないって
けどあーろんは私を幸せにできないと思うんだよね
あーろんじゃないと思うんだ
もし誰か一人私がことを幸せにしてくれるのは
さてどうしたらいいの\(^o^)/
Android携帯からの投稿