i really enjoyed 2-days trip to Hokkaido wiz shoma. ;-)♪

n i greatly appreciated his effort that he took time for me although this month was the busiest one n the important term for his project.
i was surprised that he could sleep only for 1.5 hours at the night before our departure...omg

maybe i never forget the wards he said to me at the last of our trip.
"thanQ for giving me special time with you. im glad because you looked happy during the trip."
mmm... is he really younger than i...?
つい一週間前の私の余裕のない視野の狭さ、正論で相手を追い詰める感じ、そういうのが惨めに感じるぐらい大人だなあと思った...
he may think his schedule was not so hard ...indeed.
たぶん今吸収したいことが多すぎて「頑張る」に限界を作ってない感じ。
その中で時間を作ってくれたことにほんとに感謝!

sometimes his ideas about what we should do to make our lives better are too inclining to the theme "how to plan our career", i think.
but he is always doing his best, so people especially the elder around him tend to appreciate his potential. of course including me... :-/
そういうところを私のせいで台無しにしたくない。ちゃんと応援したい。
まあきっと彼は台無しにならないだろう、と思う、ちょっと悔しいというか寂しいけどー笑
if we were just friends, i could n would want to support n cheer him.
why cannot i cheer him though he chose me as special partner?
そんな立場にいられることを光栄に思うべきやなって思った。

私には私の人生があって、私も毎日を彼に依存せず楽しむべき。彼には彼の人生があって、彼も毎日いろんなことを考えて過ごして、一喜一憂すると思う。でも楽しいことを一番に共有したいって思える相手であれたらいいやん、悲しいこととか怒ったことは、共有して少しはましになったらいいやん!って思う。
i can give him hints about new ideas he dont have but i mustnt lead him to the directions, which i think "what he should be".

うん!好きやし、一緒にいたい。

選択の権利は本人にある。
だから私がごちゃごちゃ言うより、いっぱい探検して自分でいっぱいぼろぼろになったほうがいい!
でもお互いが違う人間だからこそ幅を広げられたら広げられるだけ、視野が広がって考え方が豊かになればいいやん。やんやんやん?
そういう間柄でいたいと思うのは理想論かなあ~~~~?

btw / i feel little sadness when he is tooooooo relaxing wiz me.lol
何も考えずにいられる、と言ってくれるのはめっちゃうれしいんだけど、ときどきちょっと寂しくもあるなあ。笑笑

でも結局はそういう場所になれることが幸せなのかもな~~~?これはむずかしい笑

anyway i wanna improve my massage skill for him. ;-P
cuz when i gave massage his back, he fell in asleep. よっしゃ!
あーいい彼女してんなー!はい自分で言いました。笑笑

ほんま、これに尽きる。
i can give him hints about new ideas he dont have but i mustnt lead him to the directions, which i think "what he should be".
i need to keep this idea in my mind. Always be wiz me please!!! lol