昨日の夜に、エイブラハム・ヒックスさんからヨーロッパへの船旅に参加するようにというお誘いのメールがありましたので、その全文を投稿させて頂きます。





  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







    Dear Friends, 

   Cruising on these spectacular Celebrity Cruise ships is the most wonderful way to travel in comfort and ease and well-being and excellence. 

   親愛なる友よ、

  これらの壮大な名声を博している周遊船に乗って船旅をすることは、快適と安らぎと至福と卓越性の中で旅をする最も素晴らしい方法です。




  Our cruises provide exposure to the best things in the world and open doors for even more personal exploration of our worldーif you choose ! 

    私たちの周遊は、世界で最高のものに触れる機会を提供し、私たちの世界の更なる個人的な探険の扉を開きます。

   もし、あなたが選択するならば!






   I love getting on-board, unpacking one time only, setting in, and then discovering all of the delicious rendezvous that being together on board provide. 

 私は船に乗って1度だけ包みを解き、据え付け、それから一緒に船に乗ることがもたらす心地良い約束の出会いの全てを発見することが大好きです。





 I love the extended hours we have with Abraham in the ship theater and the new in sights and clarity that always erupts because we have the luxury of more time to pursue ideas. 

   私は、船の劇場でエイブラハムと共に過ごす拡張する時間といつも噴出する光景の新しさ、そして明快さが大好きです。

   何故なら、私たちはアイデアを追求するより多くの時間という贅沢さを持っているからです。




  New experiences !

   New thoughts !

  New evolution !

   New life ! 

   New me !

   Every time ! 

   新しい経験!新しい思考!新しい展開!新しい人生!新しい私!いつでも!





  This cruise is especially exciting because we've never done this itinerary befriend and there are so many spectacular ports ! 

    この船旅は特にワクワクドキドキするものです。

    何故なら、私たちは以前にこのような旅行日程を1度も組んだことがなく、とても多くの壮観な港があるからです!




   Oh my ! 

    あらまあ❗



   We have chosen the perfect time to be in this beautiful part of the world with long summer nights, Abraham, and each other ! 

   私たちは、長い夏の夜をエイブラハム、そしてお互いと共にこの世界の美しい地域にいるのに完璧な時を選びました! 






     このエイブラハム・ヒックスさんの言葉を読んでいるだけで、とてもワクワクドキドキして来ます。



    エイブラハム・ヒックスさんのワークショップはとても人気がありますので、ヨーロッパへの船旅は既に売り切れになっているようです。




   あなたがワークショップに引き寄せられるならば、必ず行けることになるでしょう❗





















    最後まで読んで頂きまして、まことにありがとうございました。