BTS JIMIN - Be Mine
2024.07.19 - MUSE



Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

뜨거운 island
温度が高い島

둘만의 party
二人だけのパーティ

I know what you want
君の望みは分かってる

And baby I want the same
そしてbaay 僕も同じように

Love ‘til the morning
朝まで愛してる

We just keep fallin’
僕たちは落ち続ける

어차피 우린 
どうせ僕たちは

연결된 DNA
連結したDNA

Baby come, baby come
Baby きてよ

Show me what
教えてよ

Show me what love is, yeah yeah
愛とは何か教えてくれ

뜨겁게 뜨겁게 녹여줘 
熱く 熱く 溶かしてくれ

뜨겁게 빨리
暑く早く

Lovers come and go
恋人たちは行ったり来たり

In and out of my heart
僕の心の中と外

빠져들수록
ハマればハマるほど

깊어만 가는걸
深まるばかりだ

영원히 이대로
永遠にこのまま

널 가질 수 있다면
君を待つことができるから

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be my...
僕のものになって 僕の…

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be my...
僕のものになって 僕の…

Don’t need to worry
心配する必要はないよ

Just follow my lead
僕のリードに従って

내가 네 마음에 더 가득 찰 수 있게
僕が君の心にもっと満たされるように

Baby come, baby come
Baby きてよ

Show me what
教えてよ

Show me what love is, yeah yeah
愛とは何か教えてくれ

뜨겁게 뜨겁게 녹여줘 
熱く 熱く 溶かしてくれ

뜨겁게 빨리
暑く早く

Lovers come and go
恋人たちは行ったり来たり

In and out of my heart
僕の心の中と外

빠져들수록
ハマればハマるほど

깊어만 가는걸
深まるばかりだ

영원히 이대로
永遠にこのまま

널 가질 수 있다면
君を待つことができるから

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be my...
僕のものになって 僕の…

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be my...
僕のものになって 僕の…

달빛 아래 dancing
月上がりの下でダンス

Take it slow
ゆっくりでいい

오직 너와 나 밤새도록
君と僕だけが一晩中

내 맘이 네게 닿을 수 있다면
僕の心が君に届くなら

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be my...
僕のものになって 僕の…

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be mine
僕のものになって欲しい

I want you to be my...
僕のものになって 僕の…

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah

Movin’ comin’ lovin’, yeah yeah yeah