BTS JIMIN - Slow Dance (feat. Sofia Carson)
2024.07.19 - MUSE



I just wanna slow dance
ゆっくり踊りたい

Baby you can take my hand
僕の手を取って

서두르지 마 그저 우리 tempo를 느껴
急がないで ただ僕たちもテンポを感じる

너와 나만의 favorite song 
君と僕だけの好きな曲

Slow dance
スローダンス

이건 마지막 romance 
これは最後のロマンス

언제까지나 너의 손을 놓지 않을게
いつまでも君の手を離さないよ

함께 부르는 favorite song 
一緒に歌う好きな曲

Like “Cheek to Cheek”
好きなチーク・トゥ・チーク

I feel your heartbeat on mine
君の鼓動を感じる

따스한 멜로디 
暖かいメロディー

그 리듬에 맞춰 relax your mind
そのリズムに合わせて心をリラックスさせる

나도 모르는 그 사이에
僕も知らないうちに

어느새 너의 미소만 
いつの間にか 君の微笑みだけ

가득 찬 내 맘
いっぱいになった僕の心

숨길 수 없잖아
隠せないじゃん

So come on 
さあ 行こう

Come on a little closer
もう少し近づいて

내 맘의 별은 오직 너야 
僕の心の星は君だけだよ

오직 너야 
ただ君だよ

I just wanna slow dance
ゆっくり踊りたいんだ

I just wanna slow dance
ゆっくり踊りたい

Baby you can take my hand
僕の手を取って

서두르지 마 그저 우리 tempo를 느껴
急がないで ただ僕たちもテンポを感じる

너와 나만의 favorite song 
君と僕だけの好きな曲

Slow dance
スローダンス

이건 마지막 romance 
これは最後のロマンス

언제까지나 너의 손을 놓지 않을게
いつまでも君の手を離さないよ

함께 부르는 favorite song 
一緒に歌う好きな曲

Don’t wanna rush 
急ぐ必要は無い

No, let’s take it slow yeah
いや ゆっくりやろう

Mhmm love, let me get to know ya
うーん 愛だ 君を知りたい

Fallin’ for you at the speed of light
光の速さで君に恋をする

Wait up, give it time
待ってくれ 時間をくれ

Baby, it’s you and me 
それは君と僕だ

Got something so real 
本物の何かを手に入れた

Oh my, oh my 

Movin’ closer through the night
夜を通して近づいていく

Feel like we could touch the sky 
空に触れそうなきがする

These couple hours, couple hours
この数時間 数時間

All we got
僕たちが得たもの

So take my hand
だから僕の手を取って

Because we can’t get enough
満足できないから

What ya say
なんて言うんだ

What ya say, baby?
なんて言った?

Come on, come on, come on, come on 
早く 早く 早く 早く

Slow dance (slow dance)
スローダンス (スローダンス)

Got me cancelin’ my plans (my plans)
予定がキャンセルになった (僕の計画)

Don’t let go, keep movin’ along
離さないで 進み続けよう

Slow dance
スローダンス

We’re caught up in a romance (romance)
僕たちは恋愛に巻き込まれる (ロマンス)

Oh give into the tempo of our favorite song
大好きな曲のテンポに身を任せよう

In this moment’s where we belong
この瞬間が 僕たちの居場所

Baby we could slow dance
僕たちはゆっくりと踊る

Got me cancelin’ my plans
予約がキャンセルになった

Oh give into the tempo of our favorite song
大好きな曲のテンポに身を任せよう

Don’t let go, keep movin’ along
離さないで 進み続けよう

Slow dance 
スローダンス 

In this moment’s where we belong
この瞬間が僕たちの居場所

Oh give into the tempo of our favorite song
大好きな曲のテンポに身を任せよう

In this moment’s where we belong
この瞬間が僕たちの居場所








 “Cheek to Cheek” チーク・トゥ・チーク
・エラ・フィッツジェラルドとルイ・アームストロングの曲