BTS JUNGKOOK - Never Let Go




Every day I wonder if this all is just a dream
毎日 これは夢なのだろうかと考える

Everything falls into place
全てがうまくいく

‘Cause you’re right here with me
だって君は僕と一緒にここにいるんだから

Without your love I’m nothing
君の愛がなければ 僕は何もできない

You mean more than you know
君が思ってる以上に

And words escape me whenever you’re close
君が近くにいる時はいつも言葉が失ってしまう

I tried to put it into words but it don’t measure up
言葉にしようとしたけど うまく表現できなかった

My pen and paper could never do quite enough
僕のペンと紙では十分に足りない

It’s the truth, it’s the truth
それが真実なんだ それが真実なんだ

We got something real nothing could break
何も壊れない本物を手に入れた

And when the days get longer
そして日が長くなれば

You fill my world with wonder
君は僕の世界を驚きで満たしてくれる

Everybody needs somebody
誰もが誰かを必要としている

You been that somebody
君はその誰かだった

So stay with me and keep holding on
だから僕と一緒にいて  しがみついていてほしい

Never let go (go go go go go)
絶対に離さない (go go go go go)

Never let go (go go go go)
絶対に離さない (go go go go)

Never let go (go go go go)
絶対に離さない (go go go go)

Never let go (go go go go)
絶対に離さない (go go go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go
絶対に離さない 

Every town I’m in, you're the one I'm with
どの街にいっても僕と一緒にいるのは君なんだ

With me from the start
最初から一緒にいた

Always the best part of my day
いつも僕の一日の最良の瞬間

Being who you are
ありのままの自分でいること

Being who you are
ありのままの自分でいること

In the dark, you were the light that led me to you
暗闇の中で君は僕を導いてくれた光だった

I’m grateful (for you)
感謝している (君へ)

It’s simple (with you)
簡単なことだよ (一緒に)

I’ll never (leave you)
僕は絶対に (去るよ)

I’m better (with you)
僕は良くなった (一緒に)

It’s too good (with you)
余りにも素晴らしい (一緒に)

It’s my turn
今度は僕の番だね

To give back for all that you do
全ての事に恩返しをするために

And when the days get longer
そして日が長くなれば

You fill my world with wonder
君は僕の世界を驚きで満たしてくれる

Everybody needs somebody
誰もが誰かを必要としている

You been that somebody
君はその誰かだった

So stay with me and keep holding on
だから僕と一緒にいて  しがみついていてほしい

Never let go (go go go go go)
絶対に離さない (go go go go go)

Never let go (go go go go)
絶対に離さない (go go go go)

Never let go (go go go go)
絶対に離さない (go go go go)

Never let go (go go go go)
絶対に離さない (go go go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go (go go go)
絶対に離さない (go go go)

Never let go
絶対に離さない