RM - ? (Interlude)
Right PlaceWrong Person




Would it been better if I didn’t know you
君を知らない方が良かったのかな?

But every feeling I did feel is so true
でも 僕が感じたことは全て真実なんだ

I just hope you remember me
僕のことを覚えて欲しい

The best grave in your cemetery
君の墓地で最高のお墓を

You know you got the best of me
君は僕の一番をとったんだ

Do you know me?
僕を知っていますか?

I don’t mind at all
全く気にしない

What goes around
巡り巡って

comes around
やってくる

Goes around
1周して

comes around
やってくる