RM - out of love
Right PlaceWrong Person



My life is out of love
俺の人生は愛に欠けている

My life is out of love
俺の人生は愛に欠けている

My life is out of love
俺の人生は愛に欠けている

My life is out of love
俺の人生は愛に欠けている

My life is out of love
俺の人生は愛に欠けている

My life is out of love
僕の人生は愛に欠けている

I'm just a pack of cigarette
俺はただのタバコの箱

I'm a burn down all the love and the hate, the right, the wrongs
愛も憎しみも 正義も悪も 全て焼き付くす

Even the goddamn world I been livin' in for my whole life
俺が生きてきたこのクソみたいな世界でさえ

Smoking kills, I know
喫煙は死を招く

It's my fucking business, you bitches stop, don't talk shit
俺の仕事なんだ クソ女どもは黙ってろ

Ashes for like a snow
灰は雪のように

I been changin' all the flow
俺は全ての流れを変えてきた

Time to let go the past, the memories, the stacks of the truth
過去 記憶 真実 の山を手放す時がきた

Diaries without priorities
優先順位のない日記

I already killed myself out of the fucking fears
俺はすでに クソ恐怖症から自分を殺した

Smoke, drink, people, I know they stink
タバコも酒も人間も臭いのは知っている

다 한 번에 섞어 버리고 I put 'em in the sink
全部一気に混ぜてしまってシンクに入れた

설거지는 안 해 'cause it's my fuckin' script
皿洗いはしない 俺の脚本だから

십몇년만에 이제야 다시 들리네 creep
十数年ぶりにやっとまた聞こえて忍び寄る

I don't belong here 시는 죽어 버리고 사랑은 묻어 버렸 네
俺はここの人間ではない 詩は死んでしまって 愛は埋まってしまったね

어차피 너와 내가 믿는 진실은 다르 기에
どうせ君と僕が信じる真実は違うから

그래 널 원망하지 않아
そう 君を恨まないから

널 원망하지 않아
君を恨まない

사랑은 망하지 아마
愛は滅びる たぶん

Uh, all you strangers, you did think you can please me?
見知らぬ皆さん 俺を喜ばせることができると思いましたか?

본 지 몇 달 됐다고 you do believe me?
会ってから何ヶ月も経ってないのに俺を信じる?

난 익숙하지 I love it when you hate me
俺は慣れてるよ 君が俺を嫌うのが好きだ

No, kiss me, oh see me, don't leave me
いやキスをして あぁ俺を見て 俺から離れないで

Just eat me, uh
俺を食べてくれ

Honesty's always a crime
正常は常に罪

Just tell me if you need a dime
10セントが必要なら言ってくれ

But I can't give you my time
でも俺の時間はあげられない

Can't waste you my goddamn time
君との時間を無駄にしたくないんだ

You know you was a grime
君がグライムだったことを知っている

You can fuck my body
君は俺の体を犯すことができる

Can't fuck my mind
だけど俺の心は犯すことができない