RM - Heaven
Right Place, Wrong Person




Take my heaven
僕の天国へ行きましょう

Cause you ain’t inside it
なぜなら 君がその中にいないから

If that’s your delight
それが君の喜びなら

Come ruin my vibe
僕の雰囲気を壊しにきてよ

Take my heaven
僕の天国へ行きましょう

Oh you ain’t invited
お呼びではないな

Go grab your knife
ナイフを手に取って

And watch me collapse
そして僕が倒れるのを見届けて

You don’t need to hide it
隠す必要はない

I know what you are
僕は君がなんであるか知ってる

You do it errtime
いつもそうするさ

Don’t let me ignite it
僕に火をつけさせないでくれ

You tryna rewind
巻き戻そうとしてる

But not for this time
でも今回は違う

I’m feelin’ so good here with me
僕と一緒にいると とてもいい気分だ

Feelin’ so full here with me
僕と一緒にいると とても満たされた気分になる

Everything’s untakeable
全ては奪うことはできない

My peace is unbreakable
僕の平和は崩されない

Take my heaven for free
僕の天国を無償で

Your words and face don’t kill me
君の言葉と顔は僕を殺さない

You know you not a lovable
自分が愛すべき人間ではないことは知っている

I’m happy where the devils are
僕は悪魔がいる場所で幸せだ

So take my heaven
だから僕の天国で

Cause you ain’t inside it 
なぜなら 君がその中にいないから

If that’s your delight…
もしそれが君の喜びなら

Take my heaven
僕の天国へ行きましょう

Oh you ain’t invited
お呼びではないな

Go grab your knife
ナイフを手に取って

And watch me collapse
そして僕が倒れるのを見届けて

So take my heaven…
だから僕の天国で…