BTS RM - Come back to me


I told you I’m fine tonight
今夜は大丈夫だと言ったでしょ

staying good
お元気ですか

Spring always been here
春はいつもここにある

I will sleep in her eyes
彼女の瞳の中で眠る

Come back to me
僕の元に戻ってきて

like you used to do
以前のように

Be what you be
ありのままでいよう

I will roll you to moon
僕は君を月まで転がす

I forgot the hour
時間を忘れてしまった

I don’t wanna know bout the hour
時間なんて知りたくない

I forgot to shower
シャワーを浴びるのを忘れた

세수할 시간도 아까워
顔を洗う時間さえもったいない

You don’t have to be
そうであり必要はない

You don’t have to be the anything you see
君は君が見るものである必要はありません

Tryin’ not to be
そうならないように努力する

Tryin’ not to be that something in this sea
この海でそんなものにならないようにしよう

Come back to me
僕の元に戻ってきて

like you used to
以前のように

Now I could see
今僕はこう思った

what a life is about
人生とは何か

I told you I’m fine tonight
今夜は大丈夫だと言ったでしょ

staying good
お元気ですか

Spring always been here
春はいつもここにある

I will sleep in her eyes
彼女の瞳の中で眠る

Ooh ooh ooh ooh- ooh

I see you come back to me
君が戻ってくるのが見える

Ooh ooh ooh ooh- ooh

I see you come back to me
君が戻ってくるのが見える

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

Get get get to the

Divine, divine, so fine
神々しい 神々しい とても素晴らしい

I see you come back to me
君が戻ってくるのが見える

I forgot the hour
時間を忘れてしまった

I don’t wanna know bout the hour
時間なんて知りたくない

I forgot to shower
シャワーを浴びるのを忘れた

세수할 시간도 아까워
顔を洗う時間さえもったいない

You don’t have to be
そうであり必要はない

You don’t have to be the anything you see
君は君が見るものである必要はありません

Tryin’ not to be
そうならないように努力する

Tryin’ not to be that something in this sea
この海でそんなものにならないようにしよう

I I told you I’m fine tonight
今夜は大丈夫だと言ったでしょ

staying good
お元気ですか

Spring always been here
春はいつもここにある

I will sleep in her eyes
彼女の瞳の中で眠る

Ooh ooh ooh ooh- ooh

I see you come back to me
今夜は大丈夫だと言ったでしょ

Ooh ooh ooh ooh- ooh

I see you come back to me
今夜は大丈夫だと言ったでしょ

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

Get get get to the

Divine, divine, so fine
神々しい 神々しい とても素晴らしい

I see you come back to me
今夜は大丈夫だと言ったでしょ

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine…
君は僕の痛み 神様 神様...

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine…
君は僕の痛み 神様 神様...

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine…
君は僕の痛み 神様 神様...

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine
君は僕の痛み 神様 神様

You are my pain, divine, divine…
君は僕の痛み 神様 神様...