BTS J-HOPE - i don't know
 (with ユンジン of LE SSERAFIM)




Guess we're on the edge 
私たちはギリギリの所にいると思う

Tryna figure out
それを見つけ出そうとしてる

What’s really on your mind
本当に何を考えているの

Don't take it for granted
当たり前だと思ってはいけない

You believed that I would
貴方は私がそうすると信じていた

Never leave your side 
貴方のそばを離れない

Oh 전부 믿을 수 없어 
Oh 全部信じられない

네 마음 모두 다 가져갔던 날
君の心を全てもっていった日

Oh 영원한 건 없단 말
永遠なものはないという言葉

이제야 난 깨닫게 된 걸까 
今になって私は気がついたのだろうか

Up all night 
徹夜

Up all night 
徹夜

밤새 뜬 눈으로 지새 난 
夜明かしの雪に明け暮れた

You and me 
貴方と私

Where we're gonna be at 
私たちがこれから行く場所

I don’t know 
分からない

I don’t know 
分からない

내가 왜 이러는지
私がどうしてこうなのか

I don’t care 
気にしない

상관없어 이제 와
構わないからもうきて

I don’t know 
分からない

내가 왜 이러는지
私がどうしてこうなのか

I don’t know 
分からない

I don’t care 
気にしない

Yes, we're on the edge
そう俺たちはギリギリのところにいる

It's true that I've been caught up in my mind 
自分の心に囚われていたのは事実だ

Okay, I took it for granted 
そう俺はそれを当然だと思っていた

But I can't lose you this time 
でも今度こそ君を失うわけにはいかない

I’ve changed me now 
俺は今 俺を変えた

If I have fear 
恐怖があれば

서로의 이념이 서로의 비열 
お互いの理念がお互いの卑劣

이젠 상처를 지혈 
もう傷を止血

우리에겐 이건 가벼운 미열
俺たちにはこれは軽い微熱

I don't know, I don't know 
分からない 分からない

I don't know how 
分からない

몰라, 우리 다 
分からない 俺たちみんな

I don't care, I don't care 
気にしない 気にしない

I don't care, 다

みんな気にしない

Just think about 우리만 
俺たちだけについて考えよう

Up all night 
徹夜

Up all night 
徹夜

밤새 뜬 눈으로 지새 난 
夜明かしの雪に明け暮れた


You and me 
貴方と私

Where we're gonna be at 
私たちがこれから行く場所

I don’t know 
分からない

I don’t know 
分からない

내가 왜 이러는지
私がどうしてこうなのか

I don’t care 
気にしない

상관없어 이제 와
構わないからもうきて

I don’t know 
分からない

내가 왜 이러는지
私がどうしてこうなのか

I don’t know 
分からない

I don’t care 
気にしない