BTS J-HOPE - lock / unlock 
(with benny blanco, Nile Rodgers)




Take the key 
キーを取る

That’ll be our all 
それが僕達の全てだ

It will be special 
それは特別なことだ

‘Cause we out of control 
コントロール出来てないから

I do it for you, lock
君の為にやっているんだ ロック

Just you, unlock
君だけロック解除

Don’t know why
なぜかは分からない

(But) we need it, right?
(でも) 必要でしょ?

I do it for you, lock
君の為にやっているんだ ロック

Just you, unlock
君だけロック解除

Don’t know how 
方法が分からない

(But) we make it right 
(でも) 僕達は正しいことをする

For our own break, lock 
自分達の休憩のためにロックする

Again for our love, unlock 
僕達の愛のためにもう一度 ロック解除

For our own step, lock 
自分達のステップのためにロックする

Again for our world, unlock
僕達の世界のためにロックを解除します

Take a breath 
一息つく

Now we see it all 
今 僕達は全てを見ている

We’re beyond special
僕達は特別な存在だ

‘Cause we’re under control 
僕達はコントロールされているから

Our way’s far off, too long 
道は遠く 長すぎる

Too long, too long
長すぎる 長すぎる

So keep on like now 
だから今みたいに続けるんだ

And move on
そして次に進む

Move on, move on
進め 進め

I do it for you, lock
君の為にやっているんだ ロック

Just you, unlock
君だけロック解除

Don’t know why
なぜかは分からない

(But) we need it, right?
(でも) 必要でしょ?


I do it for you, lock
君の為にやっているんだ ロック

Just you, unlock
君だけロック解除

Don’t know how 
方法が分からない

(But) we make it right 
(でも) 僕達は正しいことをする

For our own break, lock 
自分達の休憩のためにロックする

Again for our love, unlock 
僕達の愛のためにもう一度 ロック解除

For our own step, lock 
自分達のステップのためにロックする

Again for our world, unlock
僕達の世界のためにロックを解除します