BTS V - FRI(END)S




You’re in my head
君は僕の頭の中にいる

I had plans for the weekend 
僕は週末に予定があった

But wound up with you instead 
でも 代わりに君と一緒になる

Back here again 
またここに戻ってくるから

Got me deep in my feelings
僕の感情を深く掴んだ

When I should be in your bed
君のベッドにいるべきなのに

You and I go back to like ’09 it’s like forever
君と僕は2009年まで遡る まるで永遠のように

And you were there my lonely nights, yeah, keeping me together
そして君は僕の孤独な夜を支えてくれた

So wouldn’t it make sense if I was yours and you could call me your baby
だから もし僕が君のもので君が僕を君のbabyと呼べるなら それは理にかなってるでしょう

But we say we’re just, say we’re just 
だけど僕達はただ 僕達はただと言うよ

Friends
友達

Just for now
今のところは

Yeah but friends don’t say words that
あぁ でも友達にはそんなこと言わないよ

Make friends feel like more than just
友達を単なる友達以上の存在にするから

Friends
友達

Just for now
今のところは

Now I’m over pretending
今僕はふりをすることをやめた

So let’s put the “end” in friends
では 友達に終わりを告げよう

Friends are not supposed to get too close
友達は近づきすぎてはいけない

And feel emotions that we’re feeling now, now, now
そして 今 今 今 感じてる感情を感じ取る

We ain’t slowing down, down, down (yeah, yeah, yeah) 
僕達は減速しない 減速しない 減速しない (yeah, yeah, yeah) 

But once we cross the line, there’s no denying 
しかし 一線を越えてしまえば否定することはできない

you and I can never turn around, round, round 
君と僕は決して振り返ることはできない

Know we’ll never be the same
僕達は決して同じではない

You and I go back to like ’09 it’s like forever
君と僕は2009年まで遡る まるで永遠のように

And you were there my lonely nights, yeah, keeping me together
そして君は僕の孤独な夜を支えてくれた

So wouldn’t it make sense if I was yours and you could call me your baby
だから もし僕が君のもので君が僕を君のbabyと呼べるなら それは理にかなってるでしょう

But we say we’re just, say we’re just 
だけど僕達はただ 僕達はただと言うよ

Friends
友達

Just for now
今のところは

Yeah but friends don’t say words that
あぁ でも友達にはそんなこと言わないよ

Make friends feel like more than just
友達を単なる友達以上の存在にするから


Friends
友達

Just for now
今のところは

Now I’m over pretending
今僕はふりをすることをやめた

So let’s put the “end” in friends
では 友達に終わりを告げよう

Friends
友達

Just for now
今のところは

Yeah but friends don’t say words that
あぁ でも友達にはそんなこと言わないよ

Make friends feel like more than just
友達を単なる友達以上の存在にするから


Friends
友達

Just for now
今のところは

Now I’m over pretending
今僕はふりをすることをやめた

So let’s put the “end” in friends
では 友達に終わりを告げよう