BTS JUNGKOOK - Hate You
2023.11.03 - GOLDEN



I wish you went behind my back
君が僕の後ろにいてくれたらいいのに

And told me lies and stuff like that
そして僕に嘘のようなことを言った

I wish you kissed someone I know
僕の知ってる人とキスしてくれたら良かったのに

And did the unforgivable
そして許されないことをした

Maybe hating you’s the only way it doesn’t hurt
君を憎むことで傷つかずにすむのかもしれない

So I’m gonna hate you
だから僕は君を憎む

I’m gonna hate you
僕は君を憎むだろう

Paint you like the villain that you never were
自分を悪役のように塗り替える

I'm gonna blame you
僕は君を責めるよ

For things that you don’t do
君がしないことの為に

Hating you's the only way it doesn’t hurt
君を憎むことで傷つくことはない

We weren’t perfect but we came close
完璧ではなかったけど あと一歩だった

Until I put all of our pain under the microscope
全ての痛みを顕微鏡で観察するまで

And I still can’t face it
それでも僕はまだ向き合えない

I'm still in love, for what it’s worth
僕はまだ恋をしている それだけの価値があるから

Maybe hating you’s the only way it doesn’t hurt
君を憎むことで傷つかずにすむのかもしれない

So I’m gonna hate you
だから僕は君を憎む

I’m gonna hate you
僕は君を憎むだろう

Paint you like the villain that you never were
自分を悪役のように塗り替える

I'm gonna blame you
僕は君を責めるよ

For things that you don’t do
君がしないことに対して

Hating you's the only way it doesn’t hurt
君を憎むことで傷つくことはない

It’s not the truth
真実ではない

It’s not the cure
治療法ではない

But hating you’s the only way it doesn’t hurt
でも君を憎むことだけが痛みなくす方法なんだ