BTS JUNGKOOK - Closer to You (feat. Major Lazer)
2023.11.03 - GOLDEN



Feeling like I’m floating
浮いている感じ

Something’s in the air tonight
今夜は何かがおきる

We’re speaking with emotions
僕たちは感情を込めて話している

Won’t look away
よそ見はしない

Love me at my lowest
僕を最低でも愛して

I’ll love you when you’re barely holding on
君がしがみついている時 僕は君を愛します

Lighting up the darkness
暗闇を照らす

I can be a shoulder when you're not strong
君が強くなれない時 僕は肩になれる

Closer
より近く

Closer to you
もっと近くに

Closer
より近く

Closer to you
もっと近くに

Take you like my last breath
僕の最後の息のように君を連れていく

Took me that’s the first step
僕を連れていった それが第一歩だよ

Closer with the silk dress
シルクのドレスでより身近に

Feeling your warm embrace
君の温かい抱擁を感じる

Devil always tempting
悪魔は常に誘惑する

But who gon’ end the sentence
しかし 誰が判決を下すのか

We’re not meant to blend in
僕たちは溶け込むことを意図してない

Blended with all your friends
全ての友人と調和する

Push and pull to get closer, closer
押して 引いて 近づく

We tried again
再挑戦

Said I wouldn’t lie
嘘はつかないと言った

But I lied again
でも また嘘をついた

Mama told you
ママが言ってた

Don’t reply to him
彼に返信してはいけないと

This ain’t right
ここは間違っている

Who’s wrong again
誰が悪いのか

We been tired
僕たちは疲れていた

Restart again
再スタート

Negative and the positive
ネガティブとポジティブ

Bringing us
僕たちを連れてくる

Closer
より近く

Closer to you
もっと近くに

Closer
より近く

Closer to you
もっと近くに

Closer
より近く

Closer to you
もっと近くに

Closer
より近く

Closer to you
もっと近くに