BTS JIN - Epiphany (JIN Demo Ver.)
2022.06.10 - Proof


Making me so guilty
僕は罪悪感でいっぱいだ

I've been crying' so really
僕は本当に泣いていたんだよ

You belong so tell me why you always going on (Going on)
君は自分のものだから なぜいつも続けるのか理由を教えてくれ(継続中)

Making me so easy (A-a-ah)
僕を楽にしてくれ(A-a-ah)

I've been tryin' to worry (A-a-ah)
僕は心配しているんだよ (A-a-ah)

You belong so sorry tell me why you don't be afraid
君にはとても残念だ なぜ君は恐れないのか教えてよ

I don't think about you
僕は君のことについて考えない

Save me
僕を救って

So amazing
とても素晴らしい

Please be by my side, you
僕のそばにいて下さい 君は

You're my lullaby
君は僕の子守唄

I don't think about you
僕は君のことについて考えない

Save me
僕を救って

So amazing
とても素晴らしい

Please be by my side, you
僕のそばにいて下さい 君は

You're my lullaby
君は僕の子守唄

So epiphany
まさに 突然のひらめき

So epiphany
まさに 突然のひらめき

So now we are gone
だから今 僕達はもういない

And I will be wrong
そして僕は間違っているだろう

And let us a leave, yeah
じゃあ僕達ここでおわりにしよう

So 'cause we are wrong
だから僕達は間違っている

I promise not be afraid
恐れないと約束するよ

I don't think about you
僕は君のことについて考えない

Save me
僕を救って

So amazing
とても素晴らしい

Please be by my side, you
僕のそばにいて下さい 君は

You're my lullaby
君は僕の子守唄

I don't think about you
僕は君のことについて考えない

Save me
僕を救って

So amazing
とても素晴らしい

Please be by my side, you
僕のそばにいて下さい 君は

You're my lullaby
君は僕の子守唄

So epiphany
まさに 突然のひらめき

So epiphany
まさに 突然のひらめき

So epiphany
まさに 突然のひらめき

Oh, yeah

Talking 'bout you any more (Oh-oh)
これ以上君のことは話さない (Oh-oh)

Talking 'bout you any more (Oh-oh)
これ以上君のことは話さない (Oh-oh)

Talking 'bout you any more (Oh-oh)
これ以上君のことは話さない (Oh-oh)

I want you more
もっと君が欲しい

I don't think about you
僕は君のことについて考えない

Save me
僕を救って

So amazing
とても素晴らしい

Please be by my side, you
僕のそばにいて下さい 君は

You're my lullaby
君は僕の子守唄

I don't think about you
僕は君のことについて考えない

Save me
僕を救って

So amazing
とても素晴らしい

Please be by my side, you
僕のそばにいて下さい 君は

You're my lullaby
君は僕の子守唄

So epiphany (O-o-oh, o-o-oh)
まさに 突然のひらめき

So epiphany (O-o-o-oh)
まさに 突然のひらめき

So epiphany (A-ah, o-oo-oh-oh, yeah)
まさに 突然のひらめき