BTS V - Sweet Night 
2020.03.13 - 梨泰院クラスOST





On my pillow
僕の枕の上

Can’t get me tired
疲れたりしないんだ

Sharing my fragile truth
僕の壊れそうな真実を共有するのは

That I still hope the door is open
僕はまだドアが開いてることを願って

Cuz the window
なぜか窓が

Opened one time with you and me
開いたんだ 君と僕と一緒に

Now my forever’s falling down
今 僕の永遠は落ちていく

Wondering if you’d want me now
君が今の僕を望んでいるのかな

How could I know
僕がどうやって知ることができるのか

One day I’d wake up feeling more
いつか僕は目が覚めたら気分が良くなるかな

But I had already reached the shore
でも僕はすでに海岸にたどり着いていた

Guess we were ships in the night
僕達は夜の船だったと思う

Night, night
夜,夜

We were ships in the night
僕達は夜の船だった

I’m wondering
僕は不思議なんだ

Are you my best friend
君は僕の親友ですか

Feel’s like a river’s rushing through my mind
まるで心の川が頭の中を駆け巡ってるような気分

I wanna ask you
君に聞きたい

If this is all just in my head
この全てが僕の頭の中にあるなら

My heart is pounding tonight
今夜は僕の心がドキドキしているみたいだ 

I wonder
僕は気になってる

If you
もし君が

Are too good to be true
本当ならば余りにも素晴らしい

And would it be alright if I
そしてそれが僕ならば問題は無いだろう

Pulled you closer
君をもっと近くに引き寄せた

How could I know
僕がどうやって知ることができるのか

One day I’d wake up feeling more
いつか僕は目が覚めたら気分が良くなるかな

But I had already reached the shore
でも僕はすでに海岸にたどり着いていた

Guess we were ships in the night
僕達は夜の船だったと思う

Night, night
夜,夜

We were ships in the night
僕達は夜の船だった

Night, night
夜,夜