BTS (JIMIN.JIN.JK)&Charli XCX - 02. Dream Glow 
2019.06.28 - BTS WORLD OST 





I spend my whole life following the night time
私は夜の時間を私の一生に費やしたい

Can't see the stop sign what you gonna say  (Hey)
貴方が何かを言おうとしてる止まれのサインも見れない(Hey)

Wandering quietly right into my dreams
私の夢の中を静かにさまよっている

It's all that I see what you gonna say (Hey)
それは私が貴方に言おうとしている全て (Hey)

Always feeling something bigger something real wild
いつも本当の何か大きな何かを感じる

Keep on shining make it brighter than a spotlight (Hey hey)
スポットライトよりも明るく輝き続けて (Hey hey)

Sometimes I stop and stare Follow my dreams right there
時々私は立ち止まって自分の夢を追いかける

Dream glow (Hey hey)
夢は輝く (Hey hey)

Sometimes my dreams come true Sometimes they turn to blue
時には私の夢が叶い 時々突然変わる

Dream glow (Hey hey)
夢は輝く (Hey hey) 

키우기 쉽단 착한 소년들이
育てやすい優しい少年達が

감추곤 했던 까진 무르팍 (Hey)
隠そうとして擦りむいた膝 (Hey)

내 별자리는 태양의 파편
僕の星座は太陽の破片

찬란한 암전 그림자의 춤 (Hey)
輝かしい暗転 影の舞踊 (Hey)

심장 속에 식지 않는 빛을 느껴
心臓の中に冷えない光を感じる

제껴본 적 없는 상대한텐 못 져 (Hey hey)
負けたことのない相手になんて負けない (Hey hey)

눈부셨던 미래 에 에 에
眩しかった未来に 

잠시만 멈춘 채 에 에 Will glow (Hey hey)
しばらく止まったまま 輝く(Hey hey)

내 꿈은 여기 Stay 에 에 에
僕の夢はここにあるんだ

나 포기 안 할게 에 에 You'll glow (Hey hey)
僕は諦めたりしないよ 君は輝く (Hey hey)

까만 새벽 떨리는 날개를 펼쳐
真っ暗な夜明けに震える翼を広げて

Keep on shining make it brighter than a spotlight (Hey hey)
スポットライトよりも明るく輝き続けて (Hey hey)

Sometimes I stop and stareFollow my dreams right there
時々私は立ち止まって自分の夢を追いかける

Dream glow (Hey hey)
夢は輝く (Hey hey)

내 꿈은 여기 Stay 에 에 에
僕の夢はここにあるんだ

나 포기 안 할게 에 에 Dream glow (Hey hey)
僕は諦めたりしないよ夢の輝き (Hey hey)

You'll glow (Hey hey)
君は輝く (Hey hey)

You'll glow (Hey hey)
君は輝く (Hey hey)