先日ハワイのアカデミー賞、ナホクハノハノアワードの最優秀賞者の発表がありました。


ファイナリスト二部門に選ばれましたことを心から感謝します🌈


発表前にダブルレインボーキラキラキラキラキラキラ




日本語訳下


Getting nominated for The Nā Hōkū Hanohano Awards is one of the best feelings of my life. I would like to express a big heartfelt thank you to those in support who have voted for me.


Many of Hara members spent so many of hours contributing to listen and choose this nominee and I sincerely thank each and every one of you.


I am both humbled and honored that you have placed your confidence and support when voting for my album as “Christmas Best Album” and for me as “Favorite Entertainer of The Year”. 

I feel blessed as I begin this new chapter of my career and I assure you that I will always put my love and passion in the music I create.


Lastly thank you for believing all the way, through every hill, through every valley producer TypicalHawaiians Thomson for giving me opportunity and believe in me.


“When you wish upon a star your dreams come true” ✨


ナ・ホク・ハノハノ賞にノミネートされることは、私の人生で最高の気持ちの1つです。 私に投票してくださったご支援の皆様に心より感謝申し上げます。


HARAメンバーの多くは、この候補者を選ぶことに多くの時間を費やしました。皆さん一人一人に心から感謝します。


私のアルバムを「クリスマスベストアルバム」として、そして私を「お気に入りのエンターテイナーオブザイヤー」として投票する際に、あなたが自信とサポートを提供してくれたことを、私は謙虚に、そして光栄に思います。

私のキャリアのこの新しい章を始めるとき、私は祝福されていると感じます。そして、私が作成する音楽に常に私の愛と情熱を注ぐことを保証します。


最後に、私に機会を与えてくれて、私を信じてくれたプロデューサー、TypicalHawaiiansThomson

ずっと信じてくれてありがとう。


When you wish upon a star your dreams come true


クリスマスアルバムのダウンロードはこちら から💛