お見合い | 麗美 

麗美 

毎日が新しい1日ですので、ポジティブで前向きに考えています。
Every day is a new day, positive vibes only!!

It’s Wednesday night after work!!
There comes a point in your life when you have parents and relatives asking “when are you going to get married?” 
I’ve tried the dating scene and..... idk 😐 there is someone that I like and I don’t know where I stand with that person... but I have relatives asking me to do an ARRANGED MARRIAGE? Hmmm...  now I am actually thinking about it??? 
When you like or love ❤️ someone so much, in return feeling more pain..... idk 😐 anymore 
The reason I can’t fall in love 😍 
今は水曜日のお仕事終わりですが!
人生の中で家族と親戚に「あなたはいつ結婚👰🤵💒しますか?」
もうデートシーン❤️は分かりません。私は好きな人がいて、私はその人の立ち位置が分かりません?私の親戚はお見合いは? 私は本当に考えています。
でも、こんなに人が好きな人居ると切ない気持ちです。もう気持ちが痛いです。
私は恋愛が出来ない理由です。

XO
麗美 💋🌺