Smart Sushi
sushi01

最近、駅前の回転寿司店が全面改装され、グルグル回る寿司屋ではなくなりました。



目の前の画面の「おすすめメニュー」から「季節」ものを選んで、「わさびぬき」にチェックして注文をしました。
sushi02




すると、3分後に注文したものが「貨車」に乗って目の前に現れます。

sushi03





看板に英語が加わりました。「Smart Sushi」とは、スマートフォーンのスマートでしょうか。
sushi04




出来立てなので、確かにFreshで、普通の回転寿司で好みのものが
回ってくるのを待つよりもSpeedyでしたし、
季節ものを選んだ所為か、確かにTastyでした。


sushi05


The kaiten sushi shop in front of our station was recently completely remodeled. There is now no sushi circling around on a belt. On the screen in front of me, I tapped
Chefs Pics, chose an item in season, checked no wasabi, and completed the order.



Three minutes later it appeared in front of me riding on a little train.

English has been added to the sign. I assume the Smart is the same as in Smart Phone.



As advertised, since it was made to order it was fresh, the wait time was faster than waiting for something to come around on the belt that I like, and probably because I chose the seasonal menu, it was indeed very tasty.