I went to Auckland domain to join"music in the park" on 15th January Sunday.
It was for free.You can enjoy music without spending your money.
Two bands performed music.
A band of vocal was Japanese woman.
She was really amazing.
It was Jazz Fusion music.I had never been to Jazz Fusion live.

What's more,I went to Winter garden to see flowers and plants.They were so  beautiful.
I want to go there again some time soon.

1月15日(日)にオークランドドメインで開催された『Music in the park』に行きました。
1月~3月にニュージーランドのオークランド近辺で開催される無料の音楽イベント。
2時間のライブを無料で楽しめます。
2つのバンドが演奏し、後半のバンドの女性のボーカル(トランペット、フルート)が日本人の女性でした。
彼女のバンドはニュージーランド中でライブツアーをしているということです。
同じ日本人が世界で活躍しているのは喜ばしいことです。
観客の方たちは思い思いに音楽を楽しんでいて、心地よい一時でした。

ライブの後は、ライブ会場の近くのWinter gardenに行きました。

様々な花や植物を鑑賞することができました。

機会があればまた必ず行きます。