今日如期去左踩單車自転車


熱到喊晴れ


我發誓以後唔會再同陽光玩遊戲中土居宏宜(帽子①)


i swear!!


約左 11 點けっこん


kiwi 勁早到♥akn♥


我地約左 o係新達 m 記等ト音記号


食完野就去租單車nico


40 蚊成日OK


我地 ge 目的地係大尾督stitch*01


沿途都多多地上斜うわあーんっ


好攰泣


踩埋去個水壩度リボン


好長加好遠うさ


踩極都唔覺得自己有郁過車


回程果時GO


wendy 仆親テンション㊦


係我苦手


係我錯!


佢流左好多好多好多血OH


我搵唔番忽肉比你媽媽汗


之後沿途 wendy 都仆左兩次...


唔關我事喇え~・・・


雲迪,你好唔適合踩單車ひよざえもん がーん


好誇張激


佢有次仲成個人飛起左痛っ!


今日飲左 4 支水太陽


狂流汗NO!!


自己都覺得自己好臭行く


差唔多 6 點番到火車站人(レッド)


還完車去食雪糕食事


散左即飛番屋企あたふた


開冷氣沖凍水涼あひる


好好休息ゴロゴロ


聽朝起身唔知會唔會行唔到土下座


要爬去廁所ウワーン!


雖然今日好辛苦好攰えー


但係都好開心キラーン


不過下次踩單車都係冬天 or 打風先好去スマイル