FESTAの会場に映ったバンタンメンバーからのお手紙

ナムとホビが見つけられなかったので、WeverseのFC会員の方はそちらで見れます。

ナムとホビ、追記しました(6/21)

 

 

 

ジンニム

 

 

image

 

image

 

 

 

 

 

ナム

 

 

 

image

 

image

 

🐨 Hello.I’ll keep this simple, I miss you all so much and can’t wait to see you soon. There’s just a year to go until we will meet again. 

How did you like my RPWP album that was released last month? I hope you are all doing well. A year seems too long and it’ll take a lot of patience, but i’m trying to make the most out of the situation with my soulmate, the tenor saxophone.. I’ll perform Dynamite with it when we meet again. I hope everyone has a rejuvenating summer vacation. Being in a new environment brings a blood of new emotions It also makes me wonder how Jin must’ve felt when he was the first to be discharged from service. Congratulations, Jin, on all your hard work! Please convey our love to our fans. It must be hard doing all this alone. But don’t worry! Hoseok will join you soon! 

My love for you all remains unchanged. Our love will grow even stronger and more beautiful upon our return. Waiting is hard, but I believe there is a reason for this. And besides, it is not the end for us. This is only the first line of Act II. 

Although I miss everyone so much, I’ll try to hold up well. It’s been 11 years since we met, and there’s only one more year to wait.
ARMY!! Its been a long time since I’ve called for you aloud. It fills me up with emotions and reminds me of our history.
I LOVE YOU ALL SO MUCH!

 

🐨 こんにちは。簡単に言いますが、皆さんがとても恋しいですし、すぐに会えるのを楽しみにしています。 私たちがまた会うまであと1年しかありません。 

先月発売された私のRPWPアルバムはいかがでしたか? 皆さん、お元気ですか。 1年は長すぎるようで、かなりの忍耐が必要ですが、ソウルメイトであるテナーサックスで状況を最大限に活用しようとしています.. また会う時にダイナマイトをします。 皆さんも元気に夏休みを過ごせますように。 新しい環境にいることは、新しい感情の血をもたらします。また、ジンさんが最初に除隊したときの気持ちも気になります。 ジンさん、お疲れ様でした。 おめでとうございます! ファンの皆さんに、 たくさんの愛をお願いします。 一人でやるのは大変そうです。 でも心配ありません! ホソクさんがもうすぐ合流します! 

私のあなたへの愛は変わりありません。 私たちの愛は、私たちの帰りにさらに強く、より美しくなるでしょう。 待つのは大変ですが、それには理由があると思います。 それに、私たちにとっては終わりではありません。 これは第二幕の最初の行にすぎません。 

皆さんにとても会いたいですが、 頑張って耐えてみます。 私たちが出会って11年になりますが、あと1年しか待つ時間がありません。
ARMYの皆さんです!! 久しぶりに声を出してお呼びします。 それは私を感情で満たし、私たちの歴史を思い出させます。
私はあなたをとても愛しています!

 

 

 

 

 

ユンギ

 

 

 

 

 

image

 

image

 

 

 

ホビ

 

 

 

image

 

image

 

 

 

 

 

 

ジミンちゃん

 

 

 

 

 

 

imageimage

 

 

 

テテ

 

 

 

image

 

image

 

 

 

 

 

グク

 

 

 

image

 

image

 

 

image

 

image

 

 

画像 tweet  お借りしました。