D'angelo Lady Lyric | Original Samples V.S. Hip Hop Beats

D'angelo Lady Lyric

大好きなD'angelo、Ladyをブログ仲間のUnichemさんパクって

翻訳してみます★親と気付いたらビール宴会してたんで、ほろ

酔い頭もいいところなんだけど。てへ。DRUNKEN TRANSLATIONって

コトで★


CHORUS:
You're my lady
You're my lady
You're my lady
You're my lady


お前は俺のレディー。(リピート×4)

Don't think I don't see them looking at ya

ねぇ、他の奴らがお前に視線を送ってる事なんて

分かってるんだよ。


All of them wishing they could have ya

あいつらみんな、お前を欲しがってる。


And as a matter of fact, uh
A bunch of them are itchin'for you to scratch'em

実際、他の奴ら大勢、お前に触って欲しくて仕方がないんだよ。


I'm tired of hiding what we feel

なぁ、もう他の奴らに隠しておくのはウンザリだ。


I'm trying to get with the real
And I'm-a gonna make it know
'Cause I want them to know


あいつら全員に知らしめてやりたい。

CHORUS

You're my little baby, my darling baby

お前は俺のカワイイベイビー、俺のダーリンベイビー


I swear you're the talk of the town
And everybody wants to know what's going down

街の皆がお前の事を噂してる。

俺との間でなにが起こってるのか知りたがってる。


Babe, I know they've seen us before
Maybe at the liquor store, or maybe at the health food stand
They don't know that I'm your man

俺とお前が一緒にいるところを、酒屋か、どっかで

あいつらは見てる。

だけど、あいつらは知らない、俺はお前の男だって。

CHORUS

I can tell they're looking at us

みんな俺達の事をみている。


I pick you up everyday from your job
And every guy in the parking lot wants to rob me of my girl

お前を仕事場に迎えに行くとき、

男が羨ましいそうに俺のことを

見てる。


And my heart and soul, and everybody wants to treat me so cold
But I know I love you and you love me
There's no other over for you or me
You're my lady

いくらねたまれても、俺は知っている。

お互いにお互い以外に最高のパートナーは

いないって。

お前は俺のレディー。

BRIDGE (AD LIB)

You're my lady
My divine lady
You're my lady
Such a wonderful lady
I can't tell they're looking at us.

お前は俺のレディー。

唯一の。

お前は俺のレディー。

最高のレディー。

みんなが俺達の事を羨望している。

REPEAT TO FADE


いやぁぁぁっぁあ、ラブソングを翻訳すると、

なんで日本人が(特に男子)が気持ちを

伝えるのが下手かよく分かりますな。。

この臭さ!!半端ないね!

愛してる。

I love you.

すごいワタシの中では言う時の重さが

違う。重さ?恥ずかしさかな・・