Demi Lovato - Skyscraper

 

 

 

 

Skies are crying, I am watching

空が泣いてるのを見つめながら


Catching tear drops in my hands

降ってくる涙を両手で受け止める


Only silence as it's ending

静寂だけが終わりを告げるの


Like we never had a chance

私たちには為す術もないって言いたいみたい


Do you have to make me feel like

あなた達は私にこう思わせたいの?


There's nothing left of me?

自分には何の価値もないって

You can take everything I have

簡単に私の全てを奪って


You can break everything I am

私の全てを壊してくるよね


Like I'm made of glass

ただガラスを割るみたいに


Like I'm made of paper

紙を破るみたいに


Go on and try to tear me down

頑張って私を引き裂いてみなよ


I will be rising from the ground

何度でも立ち上がってみせるから


Like a skyscraper

摩天楼みたいに


Like a skyscraper

そびえ立つビルみたいに

As the smoke clears, I awaken

霧が晴れて、目を覚ますと


And untangle you from me

あなた達が邪魔で仕方ないの


Would it make you feel better

ねぇ、そんなに楽しい?


To watch me while I bleed?

傷ついてる私を見るのが


All my windows still are broken

心は粉々に割られたけど


But I'm standing on my feet

ちゃんと自分の足で立ってる

You can take everything I have

簡単に私の全てを奪って


You can break everything I am

私の全てを壊してくるよね


Like I'm made of glass

私がガラスで出来てるみたいに


Like I'm made of paper

紙で出来てるみたいに


Go on and try to tear me down

一度でも私を引き裂いてみなよ


I will be rising from the ground

何度だって立ち上がってやるから


Like a skyscraper

摩天楼みたいに


Like a skyscraper

そびえ立つビルみたいに

Go run, run, run

好きなだけやってて


I'm gonna stay right here,

私はここにいるだけ


Watch you disappear

逃げるのはあなた達の方


Yeah, oh

 


Go run, run, run

気がすむまで続けなよ


Yeah, it's a long way down

長い道のりだけど


But I am closer to the clouds up here

少しずつ、確かに雲が晴れていくの

You can take everything I have

本当に簡単に全てを奪って


You can break everything I am

全てを壊してくるよね


Like I'm made of glass

ただガラスを割るみたいに


Like I'm made of paper

紙を破るみたいに


Oh Oh

 


Go on and try to tear me down

一回でも私を引き裂いてみなよ


I will be rising from the ground

何度だって立ち上がってみせるから


Like a skyscraper

摩天楼みたいに


Like a skyscraper

そびえ立つビルみたいに

(Like a skyscraper)


Like a skyscraper

摩天楼みたいに


Like a skyscraper

そびえ立つビルみたいに