Queen - You're My Best Friend

 

 

 

 

Ooh, you make me live

君がいるから生きていける


Whatever this world can give to me

世界がどれだけ素晴らしくても


It's you, you're all I see

僕には君しか見えないんだ


Ooh, you make me live now honey

君がいるから生きていけるんだよ


Ooh, you make me live

君がいるから

You're the best friend

君が一番大切なんだ


That I ever had

他の誰よりも


I've been with you such a long time

いつも僕たちは一緒だったね


You're my sunshine

君は僕の太陽だ


And I want you to know

君に分かって欲しいんだ


That my feelings are true

この気持ちは本当だって


I really love you

心から愛してるよ


You're my best friend

僕の最愛の人

Ooh, you make me live

君なしでは生きていけないよ

I've been wandering 'round

誰と一緒にいても


But I still come back to you

いつも君に戻ってきちゃうんだ


In rain or shine

良い時も悪い時も


You've stood by me girl

ずっと僕を支えてくれたよね


I'm happy at home (happy at home)

家にいる時が一番幸せなんだ


You're my best friend.

僕の一番の友達

Ooh, you make me live

君がいるから生きていける


Whenever this world is cruel to me

世界がどれだけ厳しくても


I got you to help me forgive

君は僕を癒してくれた


Ooh, you make me live now honey

君がいるから生きていけるんだよ


Ooh, you make me live

君がいるから

You're the first one

君だけなんだ


When things turn out bad

どんなに辛い時でも


You know I'll never be lonely

一人じゃないって思える


You're my only one

君しかいないんだよ


And I love the things

君のする事全て


I really love the things that you do

君の全てが愛おしいんだ


You're my best friend
僕の最愛の人

Ooh, you make me live.

君のおかげで生きていける

I'm happy, happy at home

君と一緒にいる時が一番幸せなんだ


You're my best friend

君は僕の最愛の人


You're my best friend

心から愛してるよ


Ooh, you make me live

君なしでは生きていけないよ


You, you're my best friend.

君は僕の一番の友達