Round and round by Heize Feat. 한 수지 (Han SooJi)

 

 

 

 

 

 

See Ya Never gone my way

さよなら。私のところに来ることはなくても

 

Better will someday

いつかそうなるといいな

 

Never far away

二度と遠くに行かないで

 

See Ya Never gone my way

さようなら。私のところに来ることはなくても

 

Better on my stay

私と一緒にいる方がいいんじゃないかな

 

Never far away

遠くに行かずに

 

Round and round

ぐるぐる回って

 

and I never know why

理由なんて知るわけない

 

Round and round

何度も何度も

 

and it will show us way out

私たちに出口を教えてくれる

 

It’s my delight

それは私の喜び

 

As day goes by you hold on tight another day

日が経つにつれてあなたはまた私をきつく縛る

 

You’re wondering why

あなたは不思議に思ってるようだけど

 

but you know why no other way

でもあなたは他の方法が無いことを知ってるでしょ

 

 

 

Some days the sun will shine down

いつか太陽が降り注ぐの

 

Some days the moon will cry

いつか月は泣くわ

 

Tomorrow we’ll see

私たちは明日わかる

 

Tomorrow we’ll be

明日、私たちはそうなるんだもの

 

As we go on our way

それぞれの道を行くの

 

 

 

The world in your eyes forever is lie

あなたの目に映る世界は永遠に偽り

 

as we go on our way

それぞれの道を行くにつれて

 

There is a thousand things to know

そこには知らないといけないことがたくさんあるの

 

 

 

Sometimes we’re standing by

時々私たちは隣に立ってるわ

 

the things we never understand

絶対に理解できないようなことの

 

As we go on our own way

自分の道を進んでいる時にね

 

 

 

The sun goes down

太陽は沈んで

 

The tides are low

潮が引いた

 

I’ll see you on the day

その日にあなたと会うわ

 

Letting you go on your way

あなたをあなたの道に送り出してあげる

 

 

 

See Ya Never gone my way

さようなら。思ったようにはならなくても

 

Never we’ll someday

そんな日私たちには来ないでしょうね

 

Never far away

遠くに行かないで

 

See Ya Never gone my way

さようなら。私のところに来ることはなくても

 

Never on my day

私の日々に入ってこないで

 

Never far away

遠くに行かないで

 

 

 

Round and round

ぐるぐる回って

 

and I never know why

理由なんて知ることはない

 

Round and round

何度も何度も

 

and it will show us way out

出口を教えてくれる

 

It’s my delight

それは私の喜び