Waste It On Me by Steve Aoki feat. BTS

 

 

 

 

 

 

You say love is messed up

君は愛は心が掻き乱されるだけだっていう

 

You say that it don't work

何の役にも立たないって

 

You don't wanna try, no, no

もう試してみたくもないって

 

And baby, I'm no stranger

ねえ、僕だって知ってるさ

 

To heartbreak and the pain of

失恋とかその辛さは

 

Always being let go

いつも時間が解決してくれるって

 

 

 

And I know there's no making this right, this right

うまくいかないってわかってる

 

And I know there's no changing your mind, your mind

君の気持ちを変えることなんてできないってことも

 

But we both found each other tonight, tonight

だけど今夜僕たちは出会ったんだ

 

So if love is nothing more than just a waste of your time

だからもし愛が時間を無駄にするだけのものなんだったら

 

 

 

Waste it on me, waste it on me

僕にその時間をちょうだい

 

Tell me, why not waste it on me?

教えてよ、どうして僕にその時間をくれないのか?

 

Waste it on me

僕との時間を過ごそうよ

 

Baby, why not waste it on me?

ねえ、どうして君の時間を僕に使ってくれないの?

 

Waste it on me

僕との時間を過ごそうよ

 

Tell me, why not waste it on me?

教えてよ、どうして僕にその時間をくれないのか?

 

Waste it on me

僕との時間を過ごそうよ

 

 

 

So we don't gotta go there

僕たちは思い出さないさ

 

Past lovers and warfare

過去の恋人とかその人とのいざこざなんて

 

It's just you and me now

今は僕と君しかいない

 

I don't know your secrets

君の秘密なんて知らないし

 

But I'll pick up the pieces

だけど君のカケラを拾い集めて

 

Pull you close to me now

今、君を抱きしめるよ

 

 

 

And I know there's no making this right, this right

うまくいかないってわかってる

 

And I know there's no changing your mind, your mind

君の気持ちを変えることなんてできないってことも

 

But we both found each other tonight, tonight

だけど今夜僕たちは出会ったんだ

 

So if love is nothing more than just a waste of your time

だからもし愛が時間を無駄にするだけのものなんだったら

 

 

 

Waste it on me, waste it on me

僕にその時間をちょうだい

 

Tell me, why not waste it on me?

教えてよ、どうして僕にその時間をくれないのか?

 

Waste it on me

僕との時間を過ごそうよ

 

Baby, why not waste it on me?

ねえ、どうして君の時間を僕に使ってくれないの?

 

Waste it on me

僕との時間を過ごそうよ

 

Tell me, why not waste it on me?

教えてよ、どうして僕にその時間をくれないのか?

 

Waste it on me

僕との時間を過ごそうよ

 

 

 

Yay, don't you think there must be a reason?

何か理由があるべきだって思わない?

 

Yeah, like we had our names

ほら、僕たちに名前があるようにさ

 

Don’t you think we got another season

もう季節は変わったと思わない?

 

That come after spring?

春の後に来るさ

 

I wanna be your summer

君の夏になりたいんだ

 

I wanna be your wave

君の波になりたい

 

Treat me like a comma

コンマみたいに扱ってよ

 

I'll take you to a new phrase

そしたら僕は君を新しい小節まで連れて行くよ

 

Yeah, come just eat me and throw me away

僕を試してみて捨てちゃえばいい

 

If I'm not your taste, babe, waste

もしも気に入らなかったらね。捨てちゃえばいいんだ

 

Waste it on me

僕を時間を割いてよ

 

 

 

And I know there's no making this right, this right

うまくいかないってわかってる

 

And I know there's no changing your mind, your mind

君の気持ちを変えることなんてできないってことも

 

But we both found each other tonight, tonight

だけど今夜僕たちは出会ったんだ

 

So if love is nothing more than just a waste of your time

だからもし愛が時間を無駄にするだけのものなんだったら

 

 

 

Waste it on me, waste it on me

僕にその時間をちょうだい

 

Tell me, why not waste it on me?

教えてよ、どうして僕にその時間をくれないのか?

 

Waste it on me

僕との時間を過ごそうよ

 

Baby, why not waste it on me?

ねえ、どうして君の時間を僕に使ってくれないの?

 

Waste it on me

僕との時間を過ごそうよ

 

Tell me, why not waste it on me?

教えてよ、どうして僕にその時間をくれないのか?

 

Waste it on me

僕との時間を過ごそうよ