Oops by Little Mix feat. Charlie Puth

 

 

 

 

Oops, my baby, you woke up in my bed

あら、私のベッドで起きたんだね

Oops, we broke up, we're better off as friends

あら、私たち、友達の方がいいかもって別れたのにね

Now I accidentally need you, I don't know what to do

私は今、ちょっとあなたのことが必要みたい。どうしたらいいのかな

Oops, baby, I love you

うーん。ねぇ、あなたのことが好き。

 

It started with "what's up with you?"

"調子どう?"って言うとところから始まったよね。

I messed around and got caught up with you

街をブラブラしてたらあなたを見つけたの

Yeah, yeah, I don't know what to do

どうしたらいいのかわかんないな

I caught these feelings like it's nothing new

なんか、懐かしい感じ。

Now I can't get enough of you, oh oh

もっとあなたといたいな

 

And when I think about the way you touch my body

あなたが私に触れるときのことを考えたら

I don't know how long I can wait

どのくらい待てるのかわかんない

And when I think about the way you touch my body

あなたが私に触れるときのことを考えたら

This could be my greatest mistake

もしかしたら、これって最高の間違いかもしれないね

You've got me singing

あなたのせいで歌っちゃう

 

Oops, my baby, you woke up in my bed

あら、私のベッドで起きたんだね

Oops, we broke up, we're better off as friends

あら、私たち、友達の方がいいかもって別れたのにね

Now I accidentally need you, I don't know what to do

私は今、ちょっとあなたのことが必要みたい。どうしたらいいのかな

Oops, baby, I love you

うーん。ねぇ、あなたのことが好き。

 

We had a good run

僕たち、いい感じだったのにね

We messed around and had some good fun

一緒に遊んでても楽しかったよね

Guess it turns out I lost a good one

大切なものを失くしたらこうなるんだろうね

'Cause now I'm wishing every morning would come

だって、毎朝、こう願ってるんだ。

With you next to me, baby

君が隣にいたらなって。

 

And when I think about the way you touch my body

あなたが私に触れるときのことを考えたら

This could be my greatest mistake

これって最高の間違いかもしれないね

You've got me singing

あなたのせいで歌っちゃうんだもん

 

 

Oops, my baby, you woke up in my bed

あら、私のベッドで起きたんだね

Oops, we broke up, we're better off as friends

あら、私たち、友達の方がいいかもって別れたのにね

Now I accidentally need you, I don't know what to do

私は今、ちょっとあなたのことが必要みたい。どうしたらいいのかな

Oops, baby, I love you

うーん。ねぇ、あなたのことが好き。

 

I love you

好きなんだ

Ooh, ooh, ooh

 

Now I accidentally know that you're in love with me, too

たまたま、あなたも私のことが好きだって知っちゃった

Oops, baby, I love you (yeah, yeah, yeah)

ねぇ、好きだよ

 

If it was up to me, I would take a time machine

もしも、私次第なら、私はタイムマシンに乗るわ

To the day I said goodbye

あなたにさよならをした時に戻るの。

Ooh, I lied so can we try again? Beneficial, more than 

friends

ねぇ、あの言葉は本気じゃなかったの。だから、やり直せないかな?友達なんかじゃなくてさ

No, don't you tell me goodbye

だめ。さよならなんて言わないで

You've got me singing

あなたのせいで歌っちゃうのに

 

Oops, my baby, you woke up in my bed

あら、私のベッドで起きたんだね

Oops, we broke up, we're better off as friends

あら、私たち、友達の方がいいかもって別れたのにね

Now I accidentally need you, I don't know what to do

私は今、ちょっとあなたのことが必要みたい。どうしたらいいのかな

Oops, baby, I love you

うーん。ねぇ、あなたのことが好き。

 

I love I love I love you

Oh yes I love you

 

Now I accidentally know that you're in love with me, too

たまたま、あなたも私のことが好きだって知っちゃった

Oops, baby, I love you

ねぇ、大好きだよ