履歴書書いて送ったよ・・・

字汚いから少しでもうまく書こうとして

ゆっくり書いてそして失敗・・・。

1枚書くのに一時間

右手は筋肉痛・・どんだけ力入れてたのか・・

とりあえず送ったので

あとは書類選考です。

どっちでもいいので早く知らせてほしいものです。




I sent a resume writing

As well write a little letter from a dirty

And failed to write slowly.

One hour to write one

What did you put your right hand just how painful muscle strength

Anyway I sent

The rest is application documents.

I want to know as soon as it is but either way.