I used to rule the world

僕はかつて世界を支配をしていた
Seas would rise when I gave the word

僕が言葉を発すると海は上昇していた
Now in the morning I sleep alone

今は朝ただ一人で寝ている
Sweep the streets I used to own

僕が支配していた道を履き

I used to roll the dice

勝負は既に終わっていたんだ
Feel the fear in my enemy's eyes

敵の目に弱点を感じ
Listen as the crowd would sing

群衆がこう歌うんだ
"Now the old king is dead! Long live the king!"

‘今かつての王は死んだ!王様万歳’

One minute I held the key

一分経てば鍵を開け
Next the walls were closed on me

次のドアが僕に迫ってくる
And I discovered that my castles stand

僕は城に立っていたのではなくて
Upon pillars of salt and pillars of sand

塩の柱と砂の柱に立っていた事に気づいた





I hear Jerusalem bells are ringing
エルサレムの鐘が鳴るのが聞こえる

Roman Cavalry choirs are singing

ローマの聖歌隊が歌い
Be my mirror, my sword and shield

僕の矛と盾を鏡で確認し
My missionaries in a foreign field

布教者は異国の地へ



For some reason I can't explain
説明できない理由があって

Once you're gone there was never
一度投げ出したら二度と

Never an honest word

正直にはなれないものだ
But that was when I ruled the world

でもそれは世界を支配していた時の話

It was the wicked and wild wind

途方もなく荒れた風だった


Blew down the doors to let me in
扉が吹き飛ばされ僕を招く

Shattered windows and the sound of drums

窓は割られドラムの音が聞こえる
People couldn't believe what I'd become

僕のこれからは人々は信じることはできないだろう



Revolutionaries wait

革命派は待ちこがれ
For my head on a silver plate

僕の頭には銀の皿が飛んでくる
Just a puppet on a lonely string

指人形は並べられてしまえばただの人形
Oh who would ever want to be king?

誰が王になんてなりたかったんだろう?



I hear Jerusalem bells are ringing
エルサレムの鐘が鳴るのが聞こえる

Roman Cavalry choirs are singing

ローマの聖歌隊が歌い
Be my mirror, my sword and shield

僕の矛と盾を鏡で確認し
My missionaries in a foreign field

布教者は異国の地へ



For some reason I can't explain
説明できない理由があって

I know Saint Peter won't call my name
聖ペトロは僕の名前は読んでくれないことぐらいわかっている

Never an honest word

二度と元には戻れないから
But that was when I ruled the world

でもこれは僕が王だった時の話


Woahahahah oh, woahahah oh
Woahahahah oh, woahahah oh,
Woahahahah



I hear Jerusalem bells are ringing
エルサレムの鐘が鳴るのが聞こえる

Roman Cavalry choirs are singing

ローマの聖歌隊が歌い
Be my mirror, my sword and shield

僕の矛と盾を鏡で確認し
My missionaries in a foreign field

布教者は異国の地へ



For some reason I can't explain
説明できない理由があって

I know Saint Peter won't call my name
聖ペトロは僕の名前は読んでくれないことぐらいわかっている

Never an honest word

二度と元には戻れないから
But that was when I ruled the world

でもこれは僕が王だった時の話