In Tokyo it’s sunny and warm. 
How about your home?

 みなさんこんにちは入れ歯親父で〜す。東京は晴れて暖かいです。みなさんの所はどうですか?

 Today also let’s think about 
our names. Our bible talks
about a book of life, like this. 

 今日も引き続き私達の名前について考えます。聖書は命の書についてこの様に述べております。



 May be our name are written 
in the book of life when we 
preached firstly. If we continues
faithfully our names have been 
retained. I believe this is true. 
 But when apostasy appeared 
all names of JW were blotted
out from the book. 
 Why say so, they never show
the way to life. They avoided 
their faith to GrandCreator and 
his son , but trusted  in money. 
 All names of them are not in 
the book of life, They speak 
through video not as a living 
one but as a dead one so 
lifeless one only. So we couldn’t 
understand them at all. 

 洞察が述べている様に私達は初めて、伝道活動に出た時に私達の名前は命の書に載せられたと思われます。そして忠実を保って来ましたから掲載は継続されていたはずです。
 しかし近年JWの背教が発覚しJWを支持する全員の名前はその書から塗り消されました。
 その時を境にJWは命への道を提示出来なくなりました。彼らは生ける偉大な創造者とその御子を捨て去り、金に信頼を置いたのです。
 彼らの名前は命の書に既にないので彼らは既に死んだ者なのです。それで彼らのブロキャスでの話は全く命がない死者の話、正にその物だと言わなくてはなりません。だって、なに言ってるのか全く分かりません、たぶん誰にも分からないと思われます。

 To keep our names in
the book of life, we never 
follow JW.  
We must keep integrity 
to our Loads, not to JW. 

 And our shepherd Jesus 
lead before us, we follow 
his voice. He knew our names. 

 私達は自分の名前を命の書に保つ為には、JWとおさらばしなくてはなりません。私達はJWではなく、お二方に忠誠を保たなくてはなりません。そうすれば私達の名前をご存知の偉大な羊飼い主イエスは私の前を行き、私達を導いて下さいます。


 Let’s follow his voice 
when he instructs us. 

主イエスの指示を待ち、しっかりそれに従っていきましょう。