昨日の金曜日、26日(金)はエミレーツの応募の締め切りでしたね。
イニシャルスクリーニングは7月5日です。
あと約1週間です。
面接対策をがんばっていきましょう。
本日のテーマはこちら
How did you make your customers happy?
Name one episode you made them happy.
どのようにしてお客様に喜んでいただきましたか。
喜んでいただいたエピソードをひとつ挙げなさい。
At a cafe shop I am working, I memorize regular customers' names and their orders.
Thank you for coming every time. Can I get you the same as always?
That phrase made customers happy.
働いているカフェで毎日いらっしゃるお客様のお名前と注文は暗記するようにしました。
「いつもありがとうございます。いつものでよろしいですね」とお伝えするととてもよろこんでもらえました。
There was a customer who left her umbrella at our shop on 10th floor.
I looked for her from 10th floor, and eventually I got her at the entrance on the first floor.
She was very surpried and appreciate that I was looking for her all the way from 10th floor.
私の働いている10階のお店で傘をお忘れになったお客様がいました。
私のお店の10階から探し回り、1階の入り口のところでやっとお客様を捕まえることができました。私が探しまわっていたので驚いていましたがとても感謝されました。
Guests who first dined at our restaurant asked about transportation back to the station. I reviewed the information while they were having dinner.
After that I handed them to the bus timetable and the note how to go back to the station.
They were very impressed by that.
初めてレストランに来ていただいお客様が戻りの交通の便について尋ねられました。
お食事の間にバスの時刻表や駅への行き方を調べ、説明したメモをお渡ししました。
その事にすごく感動していただきました。
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みなさんからの疑問、
質問をコメント欄から
どしどし受け付けています!
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