今日は空手の後日本のお菓子が売っているお店へ行きました。

最近は忙しかったりするので、自分へのご褒美にカルピスを買いました!!

私は優しいのでお姉ちゃんにもモンスターを買ってあげました😏❕

今から映画を見ながら飲もうかなニヤニヤ


I went to Japanese store after my karate.

These days I was busy so I bought it for my self!,

I’m kind so I bought monster for my sister also hehe

I’m gonna watch a movie with my drinks now eheheheheh