今日は私のお友達と一緒に映画を見に来ました!

映画はMEGと言うサメの映画を見ました!しかも4DXです🦈♡

4DXでは椅子が揺れるので、ポップコーンが少しずつしか手べれませんでした爆笑


映画が終わった後は公文があってめっちゃ疲れました🥱❕



I went to movie with my friends today!

We watched the movie call MEG! The movie was about the shark 🦈♡

We watched on 4DX so it was very hard to eat popcorn lol


After the movie I had Kumon but it was so tiering🥱❕