今日はお友達の家へ遊びに行きました!

その友達はとてもお金持ちで家も大きいんだろうなと思っていたら、私の想像の何倍もデカかったです笑

友達の家では「MEGAN」と言う映画を見ました!結構怖い映画でした。


男子はバスケをして遊んだりしてました、私もしたけどね!友達の家にエレベーターがあるにはめっちゃ衝撃でした🫨



I went to my friends house today!

That friend is so rich and I was imaginating how big his house was but it was 2 round bigger than my imagination.

At his house we watch the movie call M3GAN ! It was a horror movie.


The boys was playing basket ball, me also! The most surprised part was that his house has an elevator on his house 🫨