今日はお友達と一緒にレゴランド・ジョホールへ行きました。

最初は雨でどうしようかと思いましたが、すぐに止んでよかったです!アトラクション全部乗り尽くしました笑

私は特にドラゴンのゼットコースター🎢が好きです!

やく4時間遊んで帰りました!最後は雨が降って少し帰るのが早くなりましたが、年パスも買ったのでまたいつでも来れるね、!



Today I went to legoland with my friend.

At first it was rain but it stop very quick! We ride all the rides on one day haha.

My favourite ride is the dragon roller coaster!

We played about 4 hours! At last it was rain again so the time we went back become a little bit fast but I bought annual pass so I can go anytime I want,!