今日は友達と一緒にイオンへロッククライミングへ行きました🧗‍♀️!

まずロッククライミングへ行ったのですが、想像してたよりも高かった笑。でもてっぺんまではいちよ行けた汗💦

ロッククライミングを終えたらその次はゲーセン!!まじで遊びまくった笑。プリクラも撮ったよ飛び出すハート


その後はKFCへ行ったりもしました🍗♡

最後はデザートのアイスクリーム🍨💕ほんとに楽しい1日だった♪





I went to rock climbing with my friends today 🧗‍♀️!

First we went to rock climbing but the wall was higher than I was thinking. But I was able to went to the top 💦 

After the rock climbing I went to arcade !! I took a picture in photo machine with my friend飛び出すハート


After that we went to eat KFC 🍗 ♡

At last I went to eat ice cream for dessert 🍨💕it was a very fun 1 day ♪