え?久しぶりじゃなくない?毎週行ってるじゃん!と思ったそこの君確かに久しぶりではないが久しぶりでもある、日本人学校でやることが!!

前は日本人学校でやっていたのですが、コロナの影響で学校を使わせてもらえなくなり、レジャーファームという場所で練習をさせていただいてました。が、やっと今日数年ぶり?に日本人学校へ戻ってきました🥲❕


後もう一つ!!なんと私次のソフトのキャプテンを務めることになりました⚾️💕

これからは私がチームを引っ張ることになるので、めいいっぱい頑張ります😚🩷


日本人学校↓↓⚾️💗

Japanese school ground




Huh? Not after a long time right? You go every week! Hope you thought that it’s actually right after long time, that practising at Japanese school!!

Previously we practice our softball at this school but, because of the Covid-19 the school did not accept us to use the school, so we used the place call lager farm. But, finally after a few years? We came back here 🥲❕


And one more!! Surprisingly, I will be the next softball captain ⚾️💕

After this I will try to pull the team, and try my best😚🩷