今日は朝から3回目の水泳の練習に行ってまいりました!!

いつもはお母さんと一緒に行ってるのですが、今日は1人で行きました🥲💗

プールを終えた後塾まで数時間あるのでその間に絵を描いてみました✍️💞


塾が終わったら、お父さんにファミマで雪見だいふくを買ってもらいました🧑🏻❕❕

帰ってきたらお待ちかねの牛タン!!月に一度は食べてる笑💕

お父さんが焼いた肉はすっっっっっっっっごく美味しい、でも少し硬い😟💢



I went to my 3rd swimming practice today! !

Always I go with my mom but today I went alone🥲💗

After I finish with my practice I have an hour for my tuition so I drew my favourite character ✍️💞


After I’m done with my tuition my dad bought me an ice cream at convenience store 🧑🏻❕❕

After I came back finally it’s time for grilled meat!! Probably I eat once a week💕

The meat that my dad grilled is sooooooo delicious but it’s kind of hard😟💢